Tuesday 3 November 2009

AKU RASE MINAH NI MODULA OBLONGATA DIA ROSAK LA..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 19:12
tadi mase dalam lif yang kire agak ramai la orang..
ade sorang minah ni..muke serius tak familiar..
mungkin dak sem 1..(ade aku kesah dia sem brape? lalala)
nak tau kenape aku rase modula oblongata dia rosak?
selamber je dia dengar lagu kat henpon..
kuat2 lak tu..loudspeaker..bukan gune earphone ke haper..
kalo ko sorang je dalam lif tu, ko nak menari tango ke, salsa ke, waima joget lambak sekali pun..
suke hati ko la..
ni ramai2 org selamber je dia buat camtu..
aish..hempon baru ke yang gegeh macam tu?
orang sume dah buat muke "ade-yang-makan-pelempang-budak-ni-kang"
tapi dia rilek je..siap humming lagi tu..
memg la siyes nak makan pelempang..




p/s: surat tarik diri dah submit...dah settle semuanya..lalala




5 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

nak tunjuk hp dier mahal gak nyer.. meh kiter lempang secara berjemaah.. jooom

:: ANAH :: said...

haha..=D
serius klaka gle..
kalo aku jd ko kan,
msti aku gelak2 dh dlm tu.hehe=p

...die tu test hp bru kot.hehe....

aku seorang Temah said...

anah: mungkin la kot..xleh blah...kuat..pastu siap nyanyi2 lagi..adeh..

fawez: ala..takat phone made in china..ade mak kesah?

ain fathihah said...

semalam, aku buka blog hang.

baca entri ni, kemudian tinggalkan laptop terpasang.

datang roommate aku menumpang nak guna laptop,

dia tertengok blog hang dan baca entri ni..

kemudian,

dia gelak tergolek-golek sampai takleh nak stop..

to temah, tima kasih sbb dah bt roommate aku gelak sampai nak semput nyawa dia..

p/s : tapi aku plak tak faham kenapa dia gelak sakan sgt

uhh, mybe aku mmg blur

aku seorang Temah said...

bhaye ain,
dia mesti ade penyakit asma tu..
tu yg semput2..
cuace sejuk kot time tu..lalala

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea