Sunday 27 March 2011

TAK HABIS LAGI "EXCITED"NYA :D

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 14:32

Ini adalah semester TERPENAT sekali.. bukan nak pom pang pom pang bagi bimbang la.. tapi serius weyh.. macam haram kepenatan yang di alami.. yela, aku tau la ini lumrah orang belajar, tapi kalau dah keja bertimbun xgeti nak habis tuh macam mane nak ejas lagi? Iyai..rase nak lari dari university je la.. nak jalani kehidupan mengembara, backpacking seluruh doniaa.. tapi itu la..mesken..nak buat camne.. disebabkan mesken, xdapat la nak lari dari university.. sedih bukan..

Dalam kesebokkan yang mengalahkan first lady of Malaysia, aku dan temen2 sempat jugak menyediakan ruang di dalam kepala hotak ini khas untuk CHORAL SPEAKING COMPETITION nih.. ko tau, seumur hidup aku, ni la first time join choral speaking.. aku siyes tak geti satu hapah pun.. hari pertama prektis molot ternganga je sebab siyes xpaham ape2.. kawan2 pun kene explain 4,5 kali supaya aku paham.. time tu aku rase sedih.. dalam hati aku berkata “kenapa aku bebal sangat?? Whyyyyyyy”

Setelah hamper 2minggu lebih prektis kat cafĂ© KUO, terjerit2 tengah orang ramai, akhirnya hari pertandingan datang.. aku ni ade masalah sawan sikit.. aku klasifikasikan ia sebagai SAWAN NERVOUS.. bila aku nervous, otomatik rase nak p toilet, nak wiwi.. rase cam bangang je.. tapi siyes la, aku rase orang menikah pun tak senevervous aku time tuh.. aku pikir2 nak pure2 pengsan, tapi xjadik sebab kang payah dorang nak manggil kren… ahahaha

Dah la, membebel banyak2 ni pon menggunakan tenaga jugak.. at this moment, aku sangat berjimat dengan tenaga aku, banyak bende yang nak dibuat dengan tenaga nih.. ahahah (alasan sampah sarap..pangggg).. nah le..tengok le gambor nih..

mak andam tengah kelam kabut mengandam peserta

sebelum terseksa baik bergambor dulu.. ahahah

kat tepi nih orang tengah serabut pakai reben, sepit reben, carik jarum, pastu tunggu "VIP" lagi.. memang berasap.. (kat tepi budak2 nih tengah berasappp)

mase opening ceremony.. din ngan fie muka runsing.. yanti masih cool gembiraaaa sentiasa


kamera dan mereka tak dapat dipisahkan..

Tuhan aje le yang tahu betapa aku serabut perut ketika ini, rase nak lari keluar..

senyum........ (dalam hati.."cepat la habis.. cepatlahhhhhhh")

time nih baru lepas perform.. legaaaaaa rasanya dihati makkkk... oleh itu mari camwhore!!







masa ni dah habis event.. sape menang???? hahahahahahaha (gelak berlagak)

bukan hamper yang dikejar..bukan sijil yang dicari.. aku rase maruah sebagai senior sudah berjaya dipertahankan.. ahahaha.. kalau lah kalah, aku rase cerita senior kalah choral speaking dengan adik2 akan menjadi topik perbualan untuk 5 tahun akan datang..serius..

we educate!!!
(semangat membara sangat..muke happy nak mampus)


this will be one of my best moment here in UPSI

COHORT V + SQUAD 22=GROW AS ONE

then, untuk lebih menunjukkan keberlagakkan, aku juga attach video ini..sila kesali.. ahahaha




3 NASIHAT:

juz kawaii said...

muke aku macam tgh bace jampi daaa~

aku seorang Temah said...

menjampi.. bagi i lebih shomel :P

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

haha.. itu yang aku plan nak komen masa first2 aku tgk gambar yanti kat atas tu.. mcm tgh baca mantera.. haha

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea