Tuesday 8 March 2011

SAPA PENAH TENGOK DRAMA CINDERELLA TV3?

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 00:12
Actually, aku baru lepas tengok dan donlod citer nih dari youtube.. citer nih kire paling habis romantis lah kirenye.. dengan ahmad idham yang rambut dengan minyak rambut sekilo dan haliza misbun yang berbaju gaun (kate mak aku lah).

Aku cuma nak kongsi je ngan semua orang yang aku suka citer nih.. walaupun, mungkin ade yang cakap aku oldies dan old timer dan jiwang dan sebagainya lah.. dah aku suka kan.. nak buat camne.. citer ni mase mule2 main kat TB dulu mase aku darjah 3.. tahun 1997.. jalan citer nye pun ade sikit2 pasal hal krisis kewangan dunia mase tuh..

Dulu selalu aku nak ponteng ngaji sebab2 nak tengok cerita nih.. gedik kan.. baru darjah 3 dah kemaruk tengok cintan2..

“mak malaslah ngaji.. nak tgok Cinderella nii…”

Pappp… terus kene sebat dengan cangkuk baju mencecet lari pegi ngaji xsempat pakai selipar, jinjing je..




peluk..

peluk lagi..

dan lagi...

pehhhh...

hoi.. ini kire hero paling hensem lah..( hensem kan?? kan?)


pengaruh televisyen dalam kalangan kanak-kanak

"jangan pegang2..duduk renggang2..bertambah sayang..."
(mase nih aku salu berangan pegi belajar luar negara..pathetic bukan???)

oh my god...
(mase darjah 3 tuh dah jatuh cinta dah kat ahmad idham)

"kalaulah aku haliza misbun itu....."
(dialog budak belum baligh tapi syok tengok cerita cintan) panggg...


Lagu dia pun best…


Syok oo cerita ni.. kali pertama tengok darjah 3 lain rasenye… dalam hati pikir “ish..bestnya2..hensemnya2 ahmad idham.. nak kawen ngan orang cam ahmad idham..” ko mampoo? Kecik2 dah fikir gitu… siyes weyyy.. mase dulu tengok cerita nih terus pasang niat nak kawen dengan orang cam ahmad idham..panggg (pelempang diri sendiri)

.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


.


Bile kali ni tengok (umur dah 23 tahun), tetibe terase nak bercinta..


(kepale hotak kauuu)

p/s: mengigih betul aku buat screen shot bagai kan..




Photobucket

10 NASIHAT:

Anis Chantek said...

HAHAHAHA!
Aku pun suka betul cite ni dulu.
Samo jo perasaan kito weh mase tgk cite ni..
Skrg, rasa geli la pulak..
Hahahaha!

aku seorang Temah said...

ahahaha..
masalahnya sekarang pun aku suke gakk..

itu la masalahnya sekrg.. ahahahaah

♥ elle ♥ said...

hahhaa cte fav mse lu..
petg3 dok ngdap tgk...
siap tgk smp ep last tue..
hahah skg cm geli lak...
dlu pnye laa admire kt a.idham n haliza misbun..
(",)

F.Aminurrashidd said...

hahahahaha, cite neh laa first time aku tengok ade lif dalam rumah banglow.. melopong xleh blah. jakun sgt. kih3x

aku seorang Temah said...

elle: kire ok la ko ade trasition.. kecik2 minat, dah besar tak minat...aku nih.. dah tua pun minattt..camno???

fawiz: yeeee.. aku pun teruja tgok umah ade lip.. (hoi bila lah nak kawen ngan orang kaye nih)

Bungakopi said...

aku suka tengok ahmad idham gak lam cite tu. huhu . tapi aku nyampah kat heliza misbun. menci menci menci.

Anis Chantek said...

Euwww,temah!!!
Takkan minat lagi cite nih.
Mak aku marah tau masa aku n akak2 aku ngadap dulu.
Cite dia manjang peluk je.
Hahahaha.
Tapi,mase tu teruja lak tgk org melayu berlakon peluk2..
Kekeke~

aku seorang Temah said...

bungakopi: ko bukan nyampah... ko jeles kan????
ahahahaah

anis:ahahaha.. munkin kah aku mental tak betul or what.. weyyhh aku sgt sukeeee.. cant resist

Anis Chantek said...

Temah wajib kawin!! Huhu~

rubi @ cawan2 said...

aku pon suke gila dow cerita ni.
starting dah best gila.
lagi2 part ahmad deham intai bini dia pas smayang. pergh..

(gilo, aku baru darjah 3 kot tyme tu..)

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea