Tuesday 23 November 2010

WHY ME?

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 13:12
surat layang untuk roomate aku yang tersayang..

macam ini..
pintu bilik kita nih memang antu betul..
iyelah..suka buat pe'el.. tersekat lah ape lah..
walaupun aku bukan jenis yang suka tinggal kunci macam kau, aku terpaksa juga menghadapai situasi tersekat dan tak dapat masuk bilik.. tapi setiap kali pintu tersekat, aku tak de pun tepon ko kan? lain lah macam ko.. selalu nyusahkan aku, tak bawak kunci pastu kol2 aku..

pastu pintu bilik kita nih memang hantu betul.. xpenah pulak dia buat pe'el time ko ada..
time ko tak da, rajin pulak dia buat pe'el.. dah tinggallah aku sorang terkedek2 pegi opis jumpe orang opis cakap pintu kite tersekat.. tapi xpelah..takat pegi opis tuh aku xdek hal..

yang jadik halnye sekarang ialah ko xpenah nak ade kat rumah time kejadian ini berlaku?
kenapa ko xpenah ada time abang maintanance datang?
kenapa aku je yang kene hadap abang2 maintanance itu?
tapi itu tak mengapa...


YANG JADIK MASALAH SEKARANG,
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


kenapa kau takde bile abang maintanance tuh bukak pintu bilik kita dan tgok ruangan ko yang macam kucing beranak itu???????????why...why...why...

aku serius tanpa ragu2 mengatakan yang aku rase nak terjun dari balkoni melihatkan ekspressi abang maintance itu melihatkan gumpalan tuala yang sudah bertukar kelabu, comforter yang bergumpal, baju2 kat lantai, pelbagai botol kosong kat atas meja, cotton bud yang TELAH digunakan di atas lantai, bungkusan sampah yang tergantung kat krosi, kotak2 ape tah bergelimpangan bawah meja, dan beberapa keadaan yang aku tak boleh nak describe di sini...

pada kejadian pertama, aku rasa aku boleh maafkan lagi.. tapi kali ini aku seperti rase nak menanges dan teros pegi melempang sliding door kau tau tak..




KENAPA WAHAI ROOMATE? KENAPA?
WHY? WHY? WHY?


WHY ME?



P/S: aku serius sangat malu seperti rase nak masukkan muke dalam baldi pastu curah air..

Photobucket

6 NASIHAT:

FiraHasan said...

wow, bilik pompuan ke tu ?
gila sepah ! huh

aku seorang Temah said...

realiti yg menyakitkan ..wahaha

F.Aminurrashidd said...

wei upload laa gambar ruang kucing beranak tuh.. aku rase ruang kucing aku beranak lagi better kot berdasarkan gambaran ko. hahahahah..

* upload gambo budak tu pun okeh gak! ;D

aku seorang Temah said...

jonhy depp sudah diculik oleh oit.. nak bergambar smp pengsan kat KMJ nun..

F.Aminurrashidd said...

adek ko duk KMJ keh?? aku pernah pi sane wey, sem break lepas. hahahaha

~anah~ said...

melampau kot baju atas lantai.haha:D
xpnah duk hostel kot budak tu.hehe

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea