Friday 16 April 2010

.BUKAN AKU MENGALAH.. TAPI AKU DAH PUAS CUBA..

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 19:07
aku serius xde mende dah nak cakap lagi..
banyak kali cubaan aku untuk mengapdate selalunye akan berakhir dengan detakan BACKSPACE dan terus area X aku klik..

segala kemerepekan aku sebelum2 ini memang dah hilang..
aku dah tak geti nak merepek macam dulu..
aku dah tak geti nak tulis marah-marah macam dulu..
dan aku pun tak geti nak menulis keadaan diri yang berbunge-bunge..
aku seriuosly dah tak geti..

sense untuk aku merepek cam dulu DAH XDE..
DAH ILANG..
kali ini betul..
dan demi menjaga tema blog ini..
aku rase aku perlu berhenti menulis untuk beberapa ketika..
aku xnak ape yang akan aku tulis nanti dah xkena dengan tema blog ni..
itu je..





~~KEMBALIKAN AKU KE ARENA REPEKAN

4 NASIHAT:

Bungakopi said...

jangan menulis kalau tiada desire spt dulu. nnti follower lari. seriously.
slamat exam

(anggap berehat sbntar utk bg ruang kpd exam)

F.Aminurrashidd said...

Bunga Kopi, aku x setuju laa... tulis ja ape-ape.. sebab mood menulis kadang kala xda.. namun bila ko dah start menulis, ia akan kua sendiri ilham tu, namun ilham tu kadang kala x mengikut tema, tapi tetap ilham.. because its come from yours... and still yourss...

Bungakopi said...

ikot ko la xnak setuju pun, ada aku kesah? hakhak

F.Aminurrashidd said...

tu ko kesah.. lalalalala~

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea