Thursday 11 February 2010

PERHATIAN KEPADA KUCING2 DI KHAR

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 02:33
assalamualaikum semua.. dan selamat sejahtera kepada kucing yang bukan beragama islam..

di sini, ada satu pengumuman..
pada cuti hari raya cina ini, tidak la anda semua risau atau takot tidor bersaorangan kerana geng anda telah berjaya melompat masuk ke dalam bas mahligai dan berlepas ke kampung halaman..

ini adalah kerana adanya aku, si temah yang akan sama2 memeriahkan industri pengKOLEJan di sini.. ini adalah kerana aku, si temah ingin mengekalkan rekod-tidak-dapat-pulang-ke-kampung-sewaktu-raye-cina.

oleh itu, selaku pencinta tegar KHAR.. marilah kita sama2 mengecat dinding dan melukis mural atau grafiti atau apa2 yang patut untuk mengisi masa senggang kita semua.. menonton perlatihan pasukan pengaman PBB di kolej ini jugak agak best dilakukan bersama-sama.. oh ya.. berdasarkan pesanan salah sorang anggota, anda semua jangan lupa membawa baldi untuk persediaan awal atau lebih di kenali sebagai sediakan payung sebelum ujan, dikhuatiri jikalau2 anda semua mahu muntah.. kalau anda semua tiada baldi, tidak mengapa..xperlulah anda semua pegi ke GRAND u semata2 membeli seketul baldi..anda guna sahaja baldi makcik cleaner.. mesti beliau akan menjotos perut anda seusai minggu kuliah bermula..

temah juga mahu berpesan agar anda semua janganlah menahan lalu menaiki bas suasana edaran untuk ke taman u kerana di situ banyak anjing garang lagi menggarangkan.. kene koyak perut temah tidak mengetahui tahu?

ok lah.. itu sahaja memo si temah untuk anda semua.sekian terima kasih.

salinan kepada:
1) presiden kesatuan kucing2 terbiar Kolej Harun Aminnurrashid
2) mantan presiden kelab penyokong makcik kafe
3) warga dewan yang saya hormati sekalian...

p/s: si temah bukan lah sedara si tompok, si bulat dan juga si lempoyang..



AKU SEORANG TEMAH / CC BY-NC-SA 2.5

7 NASIHAT:

ahchOng's said...

weh balik laaa..orang orang kampung menanti kepulanganmu~~
pulangkah~~

F.Aminurrashidd said...

ces xleh nak copy lak aih quotes.. hahah

Pertama: menonoton pasukan pelatih pegaman PBB? hahaha xleh blah..

kedua: frasa bwk baldi.. wat aku teringat aini pi bantai bwk baldi ke kedai Mamak time selepas latihan sem lepas.. lawak seyh

Ketiga: ko x balek.. ko duk ngan saper wei..? sekian :P

aku seorang Temah said...

acong...
aku byak keja la..
kalo aku balik kampung, keja suma xjalan..
lain la kalo ang bermurah hati nak buat suma keja aku..
amacam deal?
hahaha

aku seorang Temah said...

jawpan..
untuk mengopy sila tekan CTRL+C..maka dapat lah di copy..aku disable right klik..gegege..

jawapan pertama: betul ape..tgok ususl pun cam ade je pasal PBB... hahah

jawapan kedua: haha..aini bawak baldi buat ape? nak tapau roti tisu ke gune baldi? adoi2...

jawapan ketiga: tinggal je la ngan sesape yang ade kat KHAR ni... hahah..moden tak jawapan aku?

F.Aminurrashidd said...

utk copy Tekan control C then utk paste tekan control V. Vasss... hahah..

pertama: Usul itew bakal memeningkan kepala

kedua: Aini isi segala bahan, buku lam baldi.. ader lam gambor edisi entry bulan 11 ke 12 lam belog aku.. hahaha

ketiga: agak laa kemodenan lagi kebaratan jawapan iteww..

aku seorang Temah said...

apa susah.. ko kayekan je la syarikat panadol tu kalo pening..hehe..
anis memg minda kelas pertama la.. aku ingat baldi gune untuk timbunkan baju2 je..upenye buku sume leh sumbat dalam tuh..hahah
ake sentiase moden.. macam mama ain.. mama moden..hehe

F.Aminurrashidd said...

pertama: x kuasa menabur duwet beli panadol sepapan... beli potyai sepapan laaa gi besh..

Kedua: selain minda kelas pertama, bbeliau juga selalu mendapat tempat pertama dalam acara larian guni (ader kaitan KAH?)

Ketiga: sudah tentu Mama Ain adalah bloggers Mama Moden yg menepati ciri ketimuran bukan kebaratan.. lalala

*kali ini komen lebeh kepada merapu* hahahah

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea