Sunday 14 February 2010

LELAKI YANG BAIK SAH2 LA UNTUK PEREMPUAN YANG BAIK JUGAK KAN???

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 02:12
kadang2..temah ade terpikir jugak..
kenapa kadang2 manusia nih xpandai nak ekspressikan ape yang sebenarnye yang mengganggu jiwa remaja mereka..
temah tak paham..temah keliru..(gegirl keliruuuuuu..)..
oppp..tetibe TERgedik..(sila ambil perhatian dengan imbuhan TER itu..)

pesanan untuk seorang kawanku..
antara lelaki terbaik yang penah aku kenal..cehhh..


"katekan sahaja..
jangan simpan2..
aku tau la ko pandai main bahasa..
tapi kadang2 deep conversation itu penting..
mana la tahu dia juga rasa apa yang kau rasa..
tak gitu??
hahahaha"

beliau ini aku tengok macam jenis tak berperasaan..
haha..
pastu jenis yang suke cakap ade 2, 3 lapis makne..
kalau ko skali tak pahan ape dia nak sampaikan..
alamatnye selamat jalan jo lah..
bile bercakap ngan beliau..memerlukan daya intuition yang tinggi..
hahah..6 sense perlu ade..kalo tak, haram jadah tak paham..
hahah..itu je..


p/s: lately aku memang suke merepek..mungkin mengidam kerepek..hahaha..
ps2: thanks kat si pawez untuk mee kari tadi..wee~~




AKU SEORANG TEMAH / CC BY-NC-SA 2.5

28 NASIHAT:

et said...

llk itu baek,sbb tu ckp lapik2..pompuan yg baik tu plak naif, x faham ape llk baek tu kate..begitu eh?

adei..masalah komunikasi tu name nyer..huhuhuuu~

aku seorang Temah said...

huhu..
tu la pasal..
kesian kawan kite et..hahah
jenis memg xberperasaan..haha

F.Aminurrashidd said...

aku bercakap dalam situasi aku bergender lelaki:

laki itu aku raser laa kaan.. agak belum bersedia kooot..

tak pon laki tu ader bestie kawan pompuan kooot..

tu pasai laa dier jd lagu tu kan? heheheh

ha satu lagi.. saper laa agaknyer girl tu yerr.. nak taw gak.. hahah

*tenet lappy aku cam haram jer* (aku guner laptop aini nieh)

aku seorang Temah said...

besties kawan pempuan?
bersangkut pautkah itu dengan keupayaan untuk mengekspressi..

ko nak tau perempuan yg dimaksudkn???

hahaha..(gelak sahaja lah..)

F.Aminurrashidd said...

temah: bila ader bestie perempuan, maka banyak masalah akan berlaku.. contohnyer kurangnya masa bersama, jeles menjeles..dll akan timbol..

aku mewakili pemikiran bergender lelaki saer.. heheh

perempuan tue.. boleh jerr~~~~hhahah
*sekali lahi aku guna lappy aini* lalala

aku seorang Temah said...

kalau dah dinamakan besties?
perlukah jeles?
hahaha.. aku masih tak paham kenapa prempuan buleh jeles ngan si besties lelaki...
besties ialah besties..never ever forever become you-know-what
(ini opinion aku)
xtau la kalau pempuan lain tak merelakan..haha.. mungkin besties kau itu perlu berkenalan dengan beliau?

F.Aminurrashidd said...

ape plk bestie aku? bestie laki tu laa.. muwahaha~~~

(bestie laki tu pompuan laa.. sah sah laa leh jeless)

x la jeles mcm tu, jeles cam maser x leh di bahagikan dengan betol laaa... adoii.. hahahah

aku seorang Temah said...

opps..
tersalah tulis lak..
tertulis "besties kau"...
hahaha...
pasal mase?
LELAKI ITU patut blajar TIME COMSUMING..
hahaha..

F.Aminurrashidd said...

time consuming? leh jer.. kalo keje laki tu mangun, pi kelas, makan, tido wat asement, pastu tido kaaan.. hahahahah~~

wah! *tiba-tiba* jd tukang back up laki tuh. haih! ;P

aku seorang Temah said...

haha..mungkin laki tuh perlu kurangkan masa ngan besties beliau kot?
baru buleh..gegege

(sila jgn ikut idea di atas..haha)

F.Aminurrashidd said...

harus laa xleh blah ngan cadangan iteww.. hahahaha.. mati laaa aku kalo.. camtuh.

aku seorang Temah said...

gegege...walau ape pun..
wanita itu perlu menerima si lelaki yang ade besties prempuan tu dengan hati yang terbuka..
tapi tu la..depan mungkin leh cakap terima..tapi dalam hati siape yang tahu..xpasal2 makan hati berulam tempe..tauhu?
kirenye hal si lelaki ini sekarang agak complicated.. mungkin beliau perlu menukar status di FB kepada "it's complicated"

hhahaha...

F.Aminurrashidd said...

hehehe tul betull.. kalo begitu la care nyer.. tukar status kat FB.. aku rser, saham laki itew akan jatuh la koot.. hahahaha

wei.. sape girl tu wei? lalala

aku seorang Temah said...

kepada lelaki itu, status its complicated itu hanya status..
rasenye saham sudah establish..
status2 sebegitu tidak mengganggu kot?
sape pompua itu?
hahah..tanya aini..tgok dia tau ke tak..

F.Aminurrashidd said...

aku dah nayer.. si aini tu lagi laa berlapik-lapik bahaser nyer.. adoii.. hahahah

dah anmer nyer saham, mana leh establish.. harus laa turun jatuh kaaan~~~

hah 1 lg, tu laa status ko Married tue.. (x ajak aku pooong) hahahah

aku seorang Temah said...

hahaha..status aku memg mantain je camtu..
hahaha..
married tak married balkang crite..
status kat ruangan maya..mane ade org ambik kesah.. hahaha..
lain la kalo ade tambahan

"married to....."
time tu harus la aku mengajak semua org.. hahaha

F.Aminurrashidd said...

makanya bila perkara itu harus la diajak aku kann.. lalala~~

oh yerr..

pertikaian pertame: aku yg amek kesah sal status ko tu bukan orang ke? hahahah :P

aku seorang Temah said...

ko memang..semua perkara ko amek kesah..
hahaha..

ye pawez..harus ko di ajak..
tapi pabila di ajak, silalah datang dengan beliau..
hahaha..
aku doa nih..gegege

F.Aminurrashidd said...

beliau itew siaper weh? hahahah

ko harus laa ko kene terus terang sekarang.. ngeh ngeh ngeh (aku dah berterus terang dah nieh lam konteks nak suh ko berterus terang sal gurl itu tahu??) hahahah

aku seorang Temah said...

beliau itu adalah.....


....... hahahaa

F.Aminurrashidd said...

jeng jeng jeeeeng... masuk X files! masuk X files!

ingat frasa monitoring sebagai tema kes ini yer.. hahah

aku seorang Temah said...

baik agent pawez..
hahaha..
baru bagi hint, dah gelabah..
gile la ko..
hahaha

F.Aminurrashidd said...

hahaha harus laa gelabah.. kang ko kasi betul2x kang, laki tu lak terkebil-kebil ;P

aku seorang Temah said...

hahaha..lelaki itu pandai terkebil2 juge ye?
hahaha..
baik2..

F.Aminurrashidd said...

agak laaa.. leh jer dia terkebil-kebil, then terus kuar ayat redho.. hahahah

aku seorang Temah said...

hahaha..pesan kat lelaki tu, jgn salu sgt terkebil2, nanti dah same cam ko pulak... hahaha

F.Aminurrashidd said...

motiff?? hahahah.. harus laa samer.. terkebil2x kata kerja manusia aper.. hahahaa

Bungakopi said...

bg aku bek cakap stret je, tak suka double meaning nih, mgkin sebab otak aku jenis stret kot, tak reti nak belok2

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea