Thursday 14 May 2009

SETENGAHARI BERSAMA SI BOSAN

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 16:48

Assalamualaikum..

Sudah agak berhabuk blog ini.. lalala.. busan seh..

Pada satu tengahari yang agak sepoi2 bahasa teriknye, seorang budak yang agak cumel pada pandangan budak itu sendiri sedang bersiap2 mahu ke kampus untuk menghadiri satu temuduge penting yang melibatkan antara hidup dan mati..tapi di sebabkan keEXITEDan beliau melebihi had laju lebuhraya yang di benarkan, maka nya beliau TERsiap awal..lalala…sebenarnye beliau neves.. beliau memg begini..kalo nak interview ke ape beliau mesti neves.. nevesnye mengalahkan nevesnye sikin ketika mahu memblot harta sawi..oppss…lalala…(tiada kene mengene antara hidup dan mati)..tapi siyes seh..beliau memg neves..

Pabila dah tersiap awal tu, makanye beliau seperti kekeringan idea untuk memikirkan apekah yang beliau perlu buat ketika masa2 lapang ini.. beliau ade memikirkan untuk mengajak felo kolej yg tinggal di rumah hadapan untuk bermain sep2 tom2.. tapi beliau khuatir dirinya di tempeleng secara berirama pula jika beliau mengajak felo tersebut.. felo tersebut tentulah sebuk menguruskan hal tempahan AVON dari rakan2 sekerja ehwal kolej yang tercinta ini.. jadinye..beliau memendamkan lah hasrat murni beliau itu.. beliau pun terus duduk dan ngadap laptop beliau yang sangat xseberapa mahal itu..

Sedang duk mengadap laptop, tetibe pandangan mate beliau yang berwarne biru hitam terarah kepada kamera kepunyaan kakak beliau yang kini sudah jadi hak milik kekal beliau..kakak beliau ade SLR sudah (uhuk2..nak SLR jugek) dengan secara tetibe..(muzik suspen cite pramlee...ne ne ne ne....) datang idea yang ketika itu beliau pikir ia suatu idea yg menarik...ketika itu la...ketika entry ini di tulis, beliau rase, idea itu idea muduh..lalala...muduh gile idea itu..nak tau ape idea itu? Ape kate kite tgok dulu hasil idea muduh itu...

Hahaha..muduh kan..xpenah2 beliau buat keje ini..keje mengambil gambar diri sendiri.. ni le first time.. dan perasaan mengambil gambar sendiri itu sungguh menjengkelkan..dush2..menumbuk diri beliau sebentar..

Sekian mekasih..

5 NASIHAT:

OrAng_PeRLiS_mEnULiS said...

peeeergh...

ku mula jatuh ati daaaa....

cutenyeeeeerrr

:-)

aku seorang Temah said...

hahaha..
baru ko tau aku cute...

bye the way..ini post di kala kebosanan (muke siyes)

F.Aminurrashidd said...

chumilllll~~ ahahaha~

juz kawaii said...

ahahahaha~
alq tomey tomey~
future gf sapeee la nh..
ahakss!!

aku seorang Temah said...

fawez:
aku tau aku cumil..lalala...


yanti:
apekah statement kamooo ituu.. aku kalis gosip tau..

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea