Tuesday 5 May 2009

ANUGERAH BLOGGER UPSI PALING SEKSI

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 00:02

Hehehe..buat pertama kalinye, fatimah membuat award untuk menghargai usaha2 murni (murni la sgt) rakan2 blogger UPSI yang cekal menghadapi rintangan angin dan rintangan WIFI UPSI JARING semata-mata mahu mengUPDATE blog yang tercinta..lalala..nah..amek le ni…kene tampal gak kat blog..xkire..sape yg muke nye ade tertempek kat anugerah ini, sile tampal…kalo tak, saya akan berkecil hati..lalala..




Dengan penganugerahan ini juga, Fatimah juga ingin meminta penerima memberi sedikit ucapan dan juge pendapat jujur lagi suci lagi ikhlas tentang pemberi anugerah ini (iaitu saya..hehehe..blushing suda)..sekian mekasih..

8 NASIHAT:

norzyah_zacksabri said...

wahhhhhh...dpt award la! hihihi.. siap gambar aku kt ats skali! kire top gak la ni eh! ekekek.. mekacih! jgn isau..akan ku tampal kt dlm blog aku! heheheheh

aku seorang Temah said...

hahaha..susunan random ok..xde yg top ke, bottom ke..lalala

F.Aminurrashidd said...

owh sooo Randomm..

weii.. Gambo aku yang tuh x hensem.. hik hik hik..

aku seorang Temah said...

hhaha..jgn byak songeh..dah itu je yg ade dalam simpanan..meh gmbar IC ko..lg ensem kot..lalalal(muke tak bersalah)

paan said...

tu dia...blogger upsi lagi..aku nak kena wat team blogger uitm nie..ishk,mana budak2 uitm nie..senyap jer...

aku seorang Temah said...

xpe paan..meh aku pure2 jadik budak uitm meh..lalala

ninim said...

THANK YOU..TERIMA KASIH...SYUKRAN...aku memang seksi di hati ngko...hahahaha

aku seorang Temah said...

tau xpe aini...makcik aini memg seksi..lalala

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea