Tuesday 27 December 2011

CINTA

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 02:08
*entry emo*

aku tak paham betul lah dengan budak2 sekarang.. homaigod.. aku tau lah sorang2 muka cun, gojes, hot macam mira liyana, tapi boleh tak jangan gila meroyan sangat nak tunjuk masing2 tuh bercinta? baru baligh 2, 3 tahun lepas dah mengelupur nak bercinta.. aku nak gak bagi tazkirah sepam dua, tapi setakat nih aku karang2 ayat semuanya berbaur cacian, baik aku hold dulu tazkirah tuh..kan.

tak tau nak salahkan sapa bila budak2 sekarang baru naik sekolah menengah dah sibuk nak cari boipren. kalau pompuan form 1 boipren dia form 2.. mak ai, memang mintak pelempang sangat budak2 nih.. kat facebook selamber kodok je buat ayat2 romantis gedik gedikkan untu boipren/gelpren memasing.. pastu upload gambar yang siyes mintak penerajang kiri dan kanan. yang tak pakai tudung tuh memang hazab lah kan. ni apa cerita budak prempuan lilit tudung pun posing macam bangang... nak mintak pelempang?


Photobucket

3 NASIHAT:

diya jamal said...

budak2 sekarang xsama cam zaman kita dulu ker AJ?

ps: ni blog baru ak la.. (ariahanna.blogspot.com)

- nadia jamal.

Enrecca ❤ said...

was hereee..reaaaading ;)

AyuTimah said...

ahahaha...kite dulu naif :)

thnks enrecca

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea