Tuesday 20 July 2010

MEH LA REBUT BAS NGAN AKU YANG BAU CAM KAMBENG

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 00:56

hohoo..arini ari senin..

ari senin aku ade ko-ku bola baling.. dah lah kelas sebelum iteww di PC..

(ah malas la nak crite journey eh)

dengan SECARA TIDAK SENGAJANYA... kelas habes ten pas 5.. jadi.. memang kelam kabut cam mak munah la den tadik.. hasilnya.. sampai la kelas kul 5 steng.. itu nasib baik aku sampai kelas..

kalo tetibe aku SECARA TIDAK SENGAJANYA sampai kolej?

kan xpasal2 aku KENE tido petang tadi.. xelok kan?

setelah abeh kelas, aku jalan la soram2 ke bas stop.. sambil feeling2 drama swasta jalan sendirian bawah pokok yang rimbun sambil mengenangkan kekasih.. :p

sampai jo kat bus stop.. aku xkaget la ngan keadaan yang serupa sardin marina tuh.. aku cool jek.. dalam minda aku, aku dah mule menyusun strategi serangan hendap aku.. hohoh.. pengalaman 2 tahun merebut bas aku tak sia2 kan.. aku ulangkaji skit kekdah lame.. tapi aku pikir, kekdah lame dah tak hero lagik dengan keadaan aku yg dah veteran..

sampai je bas, aku terus xdek bagi kesian punye, terus la rebut2..

kalo dorang leh tolak.. aku tolak lagi kuat.. silap sikit, leh tercarap dorang kat tayar bas suasana edaran tuh.. pastu aku lihat2, adik2 yang muda mudi nih lum bagus lagik skill dorang rebut bas.. aku lihat ade lagi sisi2 yang boleh memimprovekan KPI Perebutan Bas dorang. boleh pulak kau bagi org lain masuk padahal muka kau dah tertebeng depan pintu.. ko nak kene pijak ke wey.. bikin panas... ok3..kawal emosi..

pastu dah naik.. aku usha ade satu bangku last skali, kire port2 roller coaster la.. dalam hati aku "nih rezeki aku la bangku nih..wahaha".. then, belakang aku ade sorang minah.. peh.. upenye dia ngan kawan dia men cop2 tempat duduk wey.. aku usha kad matrik dia, "oh kau budak lagi.siap" aku slamber je la duk tempat duduk itu.. ade aku kesah? ko ingat ko sorang bayar yuran..

dalam hati ku berkata "padan muka ko kene diri..aku dapat duduk"











Photobucket

4 NASIHAT:

Bungakopi said...

ko mmg berani. uhu.

aku seorang Temah said...

same2 bayar yuran.. banyak lemak la nak main cop2.. hoho

F.Aminurrashidd said...

hahahah.. gelak soram-soram... mesti budak tuh digest ko memang samseng tahap Diva.. hahahah

aku seorang Temah said...

harus lah samseng :p

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea