Monday 19 July 2010

B.O.S.A.N

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 02:25
assalamualaikum semuaaa...semuaa..aa..a..a.....

aku senarnye cam gile membosankan la.. aku cam xdek aktiviti bermanfaat nak buat weyh.. adoi..
aku senarnye sedang berperasaan seperti ayam daging yang terkurung dalam sangkar kat pasar wey.. sesak dan membosankan.. (xde kene mengene)..
aku xde modal nak gadoh ngan sesape.. xde modal nak kutuk sesape.. hahahaha.. tapi siyes.. aku cam bersyukur.. aku rase sem ini kemungkinan besar takde sumpahan2 org minyak dalam blog aku nih.. huahuahuaa... roomate aku cam best je.. tapi dia salu la biar aku tido sorang2.. haih.. sunyi lak aih sorang2 tiap2 malam.. roomate aku org tg malim je.. tu yang aku salu di tinggalkan bersendirian.. hoho.. cume ditemani berunag besar itu..hari2..

betul wey, kalo orang yang terlebih bunyik dan konon2 bob mesra, aku rase dia cam annoyying pulak.. ni dapat yang best, tetapi sering ditinggalkan, aku jadik sunyi lak.. aih.. sunyi.. dan sunyi.. dan sunyi lagi.. tak terkire banyaknye sunyi yang berlaku (T T)

oh ye.. aku terjah2 abg nas kat blog org (pelajar2 :P), sume dok balun crite first week sem baru.. hoho.. sal kejauhan proton city la.. bas yang cam sardin marina la.. aku cam xdek heart (hati) nak citer pasal itu.. hoho.. cuma aku semakin berasa bahawa diriku semakin lame semakin di mamah usia.. aku tinjau kat cermin, aku dah nampak beberapa garis2 penuaan yang semakin ketara.. oh bile lah nak dapat sugar daddy nih.. nak suntik botox.. :)oh..botox bukan haram ke? vitamin c tak haram kan? :p

sem ni aku dapat umah ngadap blok bukan muhrim weyh.. aku dah la xgheti nak sopan2 nih.. aisey.. payah2.. nasib baik ade pokok2 yang aku kire buleh menjadi perisai.. hoho..


ok lah.. penat pulak membebel dalam gelap nih.. megi dah kembang..bye



4 NASIHAT:

ahchOng's said...

harap2 ada lelaki bukan muhrim sedar kehadiran hang..kalau maseh separa sedar..bantai ja depa bagi jadi telur dadar..

aku seorang Temah said...

wey.. ape lak.. biarlah depan xsdar..
hahaha.. aku cam segan wey..

CGG said...

hhahaha..
tergelak aku baca..

weh.. chong pun ade!

aku seorang Temah said...

chong situ sana sini :P

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea