Saturday 5 June 2010

What MOHD FAWIZ BIN BAKRI means to ME :)

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 01:00

Sometimes be the tissue when i can’t stop crying

nanges sebab cerek bocor..

A shoulder when i fell like dying

penat nak mati kelas pack..

Always listens when i have something to say

sori.. aku memang suke bebel.. ko pun same :p

Sometimes be a crutch when i have broken heart

broken heart? nahhh.. broken electrical item ado lahh..

Some glue when everything falls apart

glue? ok.. dah buleh bukak kedai alat tulis.. :p

Always understand me without knowing why

yes.. always

An ear for a secret to tell

oit.. ko jangan bocor rahsia tau.. potong telinga ko nanti. :p

An asprin when I feel unwell

aspirin? sila gugel :D


MOHD FAWIZ BAKRI,

Sekarang kita sudah sama umur.. 22 tahun.. jangan fikir aku tua dari kau tau.. dush2..

aku memang suka membebel kat ko.. sume nak ngadu ngan ko.. cerek rosak pun ngadu.. ampaian penuh pun ngadu.. roommate hampagas pun ngadu.. jadi aku sarankan kat ko, sila buka cepat KAUNTER PENGADUAN sekarang.. hahaha.. khas untuk aku sahaja tauhu..

aku nih memang kadang2 lembik sikit.. sikit2 nak sensitip.. hahaha.. pastu ko memang best.. SENSOR ko paling effective sekali.. cepat je mengesan apa2 yang tak kene tentang aku, si temah yang lembik..

kadang2 aku nih suke sebok2 hal orang.. kan? Hahaha.. pastu kadang curiosity aku tinggi.. bila tak dapat nak bercakap secara terang2an kerana hal2 “MONITORING2” nih, ko layankan je aku dengan misi menjadi AGENT FBI kan..

kadang2 aku nih suke gosip2 ko ngan si dia itu dan si dia ini.. hahaha.. ko mesti rase nak sekeh aku laju2 kan..sorry la.. sense penggosip aku nih memang xleh buang la.. camne? kihkihkih

walaupun aku kadang2 SELALU tak paham ape yang ko cakap sebab penggunaan bahasa ko yang tahap mahadewa, tapi still aku nak cube paham.. sebab.. kalo aku tak paham ko…rugiii… xde bahan nak gossip :p

aku rase cara kita pelik.. ko tau sebab ape? Camni.. time YM ke, FB ke BLOG ke, kite memang banyak membebel berjemaah.. tapi bila jumpa kat luar, aku buleh kire kot berapa patah perkataan yang aku cakap dengan ko.. pelik tak? Ko pemalu ke? Hahah

cakap pasal blog, ko tak rase ke aku la manusia yang paling PENsebok sekali, salu sebok2 komen kat entry ko… hahah.. pastu, aku salu malas update.. ko pun mesti dah berbuih2 suruh aku rajin2 update.. tapi aku malas la..camne? ade tak sabun tahan malas since sabun tahan ngantuk ade… beli untuk aku sedozen.. :P

pawiz, ni besday ko nih ape azam baru ko? Azam aku time besday aritu aku dah setelkan dengan jaya dah.. azamku menjadi pencinta HIJAU~~ :p ko jangan tiru aku.. ko kene makan sayur banyak2.. baik untuk kesihatan.. lagipun sayur tak sedap.. aku nak yang sedap je.. yang tak sedap ko amek la..

pawiz, bile umur dah meningkat, kita kene jadi dewasa sikit..dah2.. simpan bantal busuk tuh.. malu orang tengok.. (statement menjatuhkan reputasi kau..hahahah)

pawiz, ni aku ade culik beberapa anak ko.. aku dera dorang..





eh... lupe.. ni yuran kelas vokal dia ko boleh bank in terus kat akaun aku.. :p


HAPPY 22ND BIRTHDAY MOHD FAWIZ BIN BAKRI

Thank for always listen to me, supporting me, and encouraging me

You are true friend and I really wanted to know how much I appreciate you









p/s: patut la anak ko mate besar and warne koko.. Ko pun samoo.. hahah





4 NASIHAT:

F.Aminurrashidd said...

haha I'm speechless! tp takper.. kuasa menaip masih ader.. hehe

thanks Temah yerr.. aku x sangka lak aii ko pilih tarikh 5 June untuk updates yerrr.. hahaha..

anyway.. memang diluar kiter jarang bercakap.. kaan.. (diakui.. cepat!) haha.. namun dia alam maya nie dengan laju nyer kiter bergosip segala..

aper pun.. sepanjang kita kenal.. inilah kiter.. inilah ko.. inilah aku.. so.. its always be like that.. hehe...

P/s:hopefully Nothing can change the path of this friendship.. Insya Allah :)

ninim said...

siyes aku nyampah ngan gambar fawez yang ngko post ni temah..macam boya darat~~

F.Aminurrashidd said...

Aini Jelesss.. hak hak hak.. gambor tu adalah the other side of me yg skema nieh.. hahaha xleh blah.

aku seorang Temah said...

hoho.. xperlu la kot ko speechless..hahaha

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea