Sunday 25 September 2011

FINAL YEAR PROJECT

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 13:28
"nanti kau mintak la posting sini dik.. senang.. sebelum dapat lesen ayah boleh hantar pegi sekolah.. balik sekolah mak dah masak.."

"malas la.. orang nak sambung master"

yakin tak ayat aku.. sekarang nih aku tengah pening-pening lalat.. aku terasa macam nak kojol lak ha..
banyak bende nak kene buat.. pastu ada subject post colonial literature ngan literature for young adult pulak...
nak kene membaca berkilo2 novel yang gila mak minah boring tuh lagi...
pastu nak buat research lagi..
wahhh.. pandai aku merungut.. mungkin ade orang cakap

"heyy..dari ko duk membebel bende tak berpekdah, baik ko buat keje kau.. mak bapak kau bukan hantar ko sini suruh tulis blog takpun men pesbuk"


ok la bye.. 


p/s: eh.. nak tau tak.. housemate aku goreng ikan masin.. pastu habis la baju aku bau ikan masin..pasti esok aku berbau seperti van ikan masin.. (T T)


p/s: 

ehsan abang google
ni ekceli ikan masin feveret aku.. aku tak tau ape nama saintifik dia.. tapi mak aku cakap ni ikan masin bulu ayam.. beliau ni sedap di makan bersama sambal tumis cicah pucuk ubi.. pehh... mak mertua lalu kat belakang pun xnampak tauu.. (itu pun kalau kau dah ade mak mertua la..)

Photobucket
 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea