Sunday 8 January 2012

#OH PATHETIC

Yang Menjalankan Tugas AyuTimah at 02:41
assalamualaikum..
bukan semua orang bertuah..

dan kesimpulannya,
diri kita sendiri yang menjadi pengukur
darjah ke"LOSER"an diri kita.

aku selalu je pegi mana2 sorang2 since aku dah biasa dah.
sebab selalunya aku selalu jadi last choice untuk semua orang.
dah takda geng baru nak carik aku..

tapi

hang out alone on your birthday is just simply PATHETIC..

"we're 24, single, unmarried and unemployed. Beat that. hahaha"
anis, aku rindu la masa kite sekolah dulu..makan nasik goreng sama2..
kadang2 nanie bawak sate goreng.. kite makan dalam kelas.
rindu nasik goreng kasih sayang ko yang kat RnR Seremban tu

aku teringat zaman duduk hostel..
bila sapa2 besday, mesti kene simbah sampai kuyup..



p/s: nak tambah lagi loser, beli kek untuk diri sendiri..makan sendiri2.
wah..siyes complete set of loser.. hahaha

ok bye
Photobucket

4 NASIHAT:

diya jamal said...

aku tapenah kena simbah. xmo kena simbah. (berani simbah aku?! haha)

btw, u r not alone lar.. ada orang yg sentiasa ingat ko dalam doa mereka.

.: Si BungaKopi : . said...

ada pepatah mengatakan,
berpaut pada masa lalu..kita cuma akan dapat kenangan.

.: Si BungaKopi : . said...

temah..aku sj je nak bgtau..besday aku yg ke 17 taun baru2 ni..aku beli kek..dan tulis di atasnya..

Selamat hari lahir kepada diriku!

AyuTimah said...

ko memang cekal husna..sngat cekal..

 

A.N.O.N.Y.M.O.U.S Template by Ipietoon Blogger Template | Gift Idea